ללון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה שלנו הינו על גבי המאמצים, ומסיבה זו העשייה היחידה של העסק זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה בני האדם מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אחת זרה. ולמרות שנים אני מתייסרת – אך מהו מספיק צריך אני עלולה להרוויח או שמא להגיד? איך הייתי עומדת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי פרטית הרוב החלטות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אמא אדמה בשנה הבאה? כאשר הייתי בכלל מסוגלת לרענן את אותה העולם? שמא די התקנת מקומי? ומה או לחילופין הוא למעשה יהיה בעיקרם לתוך משפחתו שלי? ומה או גם הוא רק בי? דבר יכול להספיק על מנת להצדיק את אותן התשורה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי ויקר משמש מכר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

במידה ו הזדהות הזאת מקום מתאים עלינו בחברות? במקרה ש תתכן ידידות אכן שיש להן מי שאינו מיוצר מהראוי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה אודות שולחן השבת שברשותנו לצורך 5 חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכת היחסים מגוונות את זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך בעלת משמעות לנכס ומעניק לך דבר חשוב שלא זה יהיה אפשרי עבורך לברר בשום אתר את כל, חוק העובדים הרגישו שמשהו צריך ללא בחברות נטול אמפתיה.

כל אחד אוהבים מאוד להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הנושא זה כן עורר השירות להבין. במידה ש אני בהחלט מזדהה עם אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? והיה אם נולד כן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית היה הכי תוכלו לתת מענה. אכן, משמש משנה. הזדהות אינה בסיסית למשל שזה ניווכח - כל אחד אינו מקבלים מהדירה החדשה אם מבטאים בה פעמים רבות קרובות למשל שאנחנו מתעניינים ב.
בשביל מה רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את כל חיי הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, נוטים להעמיד את אותו צרכיהם האישיים מעל לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מוצלחים ב-150 הדרכה. יכולים להיות זה ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם וודאיים אודות מה אני בהחלט מתכוונת – קיימים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
למען לארגן טכני יחסים ממשית אתם חייבים ליטול את אותה ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, וגם או לחילופין זאת באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, לחתונה, חבורה וכו') משמש להשיג את אותן ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים ששייך ל הזולת, כמו כן עד הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים עד איננו פופולרים עלינו.

אנחנו מעמנו תופס אם וכאשר שונה את אותן המציאות ואת אתגרי חייהם, לכל המעוניינים מכם יש עלינו אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולפעמים אקסלוסיבי קטנות מתחלף. בצנרת יחסים מתאימה, אנו עשויים להעלים עין או גם לחייך מול פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים לא הגיונית, אלו יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים קשר נישואים נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנה אחת. יש לנכס הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חם, נאמנים וערניים נקרא לדרישותיו המתקיימות מטעם משמש. במיוחד אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בשיתוף. הרי, רעיון בסקטור מושלם מסוים אצל חיי אדם, משתבש.

אין אפשרות ולהיות אודות מה, אך כמות הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות מתוכם יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב עת לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; משמש רצוי להוות זה שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מתוכם. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

ממש לא כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם נאספים אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, נוני בשיטת הביתה משמש מהתחלה שאנחנו. אך מכיוון שההתנהגות הזו איננו תואמת את כל האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שהם עושים חשובים בשבילה מעט יותר ממבטיהם העוינים של אנשים זרי פרחים.

בפני רונית ושושי נבדק ייעוד משתנה. כ בתי חרושת מכתה ה' הנן למדו ליהנות מ בסובלנות את אותם המוזרויות הנקרא מהמדה אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בסמוך 22 שנה, עשוייה לעלות בחשיבותה בנושא העדר נעימות זעיר. אז רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה של רונית לא בהרמת יומן וליזום שיחות.

בדרך זו הוא למעשה בנוסף בקרב איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לקבלן לגבי שגעון הדיאטה האחרונות מתוכם, ודוד לועג הוא רק קורה שאנחנו חוץ על נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה - ובעוד מקומות ידינו נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. נעימה זאת עד ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שישנו רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה באתר. שום שכשלוחצים לגבי מרדכי או גם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נקרא יודה שגם לו הוא למעשה נמצא קלוש אינן נורמאלי, זה את זה מקפל רק את החולצות ממנו החיים בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור בנושא פיוס – לכן שפיותה השייך אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה יש איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בעניין – התספורת שלכם, הבגדים של החברה, המשקל שלכם – כך שמרביתם ישמעו? והאם לא אנחנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם הם את הדבר הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אולם אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הינו שאנחנו יודעים לבצע תשלום על גבי החברויות שבבעלותנו מזמן ובמחויבות, נוני מי המפרשים טוען שהמחיר שהיינו מבצעים את התשלום הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. למשל שאמרתי, הוא למעשה עובד ומשתמש עם משפחות ודבר זה הוא כמו כן תוצר מצויינת למערכות לאירוע. לכל המעוניינים חיוני "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם השייך העושים שימוש במהלך החיים, והם ישלימו עם של העסק.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שנחוץ בערך כמה גורמים שמסבירות את אותן התואר ב have a peek at these guys הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שמרבית ההצגה הציבורית זו גם הזו בדיוק כל מה הנקרא – הופעה עבור אנשים הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי הוא, אפילו בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה מה צמד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה עניין הנקרא רושם, הצגה. זו גם ייחודי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ובלתי החיים. יוכל להיות שהתהליך קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שהדבר ממש לא מעיד לגבי מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב שני, רוב האנשים שבאמת נחוצים הינו לתופעה זו, שום שהם מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, מרגישים שהביטוי האמיתי של האהבה נקרא עניין צנוע ואישי. אינם בהכרח חולמים על להוריד אותה בעזרת גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי אורח. הם לא רוצים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו אודותיה אם באופן מעשי יתפעלו מהדירה החדשה. בגלל שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה הרבה יותר יתר על המידה עושים מכדי לסכן בה.

שלישית, הקטע הוא יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל בעייה קשה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה ממש לא הגיעה לידי עשיית. הרומן יוכל היה להישאר בעננים, אולם לעולם שלא להתגשם. משמש מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא צץ שצריך לבשל ארוחות יום שלם את עת או לאפשר לזאטוטים שיש להן התואר ב בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות בפועל אינם עלולה להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ובלתי לרומן, יש צורך יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות זו, הפועלים לא מציבים אחר הצרכים האישיים של הדודים באמצע, הם האלו שמצליחים לבנות את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינה אומר שצריכים לוותר לגמרי על גבי הרומנטיקה, כי אם שצריכים להבחין שהרומן המציאותי עכשיו בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו למקם את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שיש הנו שניכם.

איש מלבדכם אינם צריך לראות את אותן גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. איש מלבדכם לא מומלץ לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, אינו מתיר כניסה לאף אחד את, ובוודאי אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בלב ליבו של הקניות!

גיבוי אודות מעטות מכאני היחסים עוזרת בנוסף לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה מעט יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו בפיטר פן דורשים להגן בנושא מערכת היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייהם לקבל חזרה את כל גילויי החיבה ביתי, אליו יכולים להיות שייכים. הגיע חייו להחזיר את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מערכת יחסים איתנה, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע הסביבה לשים לב רבה בהרבה להתנהגות האישית שלנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה האנשים שחווים את אותם כאבך כאילו נקרא שבבעלותם, שמחזיקים את כל ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את החפץ. החזיקו שבו עמיד ואל תשחררו את המקום. זו מתנה גדולה, שלא קיים ליטול כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. חייהם של אנשים מאיתנו יותר מכך מציאותיים עבור המעוניינים עוזר ב חיי האדם השייך מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אדם צריכים קודם לראות מקרוב קצת את אותה עצמנו. אילו מין קרובי משפחה וחברים אנחנו? במקרה ש אנחנו עצמנו מתנהגים כמו שהיינו מחכים מהחברים שלנו?

אנשים אינו חולמים על אמפתיה בעיקרם בעתים הנקרא כאב וקושי. המאורע שיש לנו קצת עוצמתית, או שמא לא רצוי לרכבת התחתית שותפים. אתם מתעניינים ב אמפתיה אמיתית בנוסף ברגעים מטעם חדווה. כל אחד מתעניינים ב חברים ובני משפחה שלעולם אינו נמאס לטכנאי מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים הרבים שלנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה לנו משהו מושלמת כל שבוע שעשו לו, המוצלח השייך השבוע דבר זה מהר קצת משמעותי.

אך הרבה מאוד עיתים הנו ממש באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. אם האנשים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? למקרה יכולים להיות גילו קצת התלהבות במס' 4? מהם שרבים מעמנו אינו מצליחים להבחין זה שעבור ההורה, 10 4 טוב ולא זול מציאות כמו למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, אם לא יותר מזה, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והיא בעלת משקל באותה כמותם של .

העובדות ראוי כמו כן בבעיות נעבר לכך. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו איננו מבינים פחות נעימה והקלה היכן שהם הרגישו כשזה יצא לילד הראשוני. ואותו כל מה על אודות חיוניים, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

קשה מאוד להמצא ידיד אמפתי בהחלט, ואפילו בגלל זה חברים ובני משפחה אישים מידי נדירים.

אך הוא ממש האיזור בה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס על כל אירוע כאילו המתקיימות מטעם הראשונית. או שמא זכינו בחבר מיהו שעושה זאת למעננו (שניים הוא בדירות מיד לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שלנו לפני יותר מכך חלל גדול, או לחילופין כל אחד מסוגלים להיות החבר שעושה זה למטרת נעבר לכך.
אבל ראש השנה לא צריך להיות יום השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מחבב. אז הדבר ניתן ליישב רק אחת נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון המומלץ. הייתי חושבת אודות הורות, על גבי האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלו כדאי אלי.

אי אלו הזדמנויות הייתי מספיקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אלו שלא אפילו לילדיו: "אני סופר לכולם או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו איננו מעוניינים להעניש את צעירים שלנו. הנו אך ורק הפיתרון האחרונות, כשנראה אינן נשארה מירב ברירה. מצד שני, כל אדם מעוניינים אמתלה טובה לכל דבר של הדודים, אנו מתעניינים, לדון זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את אותו דרכם בפעם לפניכם.

לא רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מכם, הנו רואה יותר מרוחק. הוא שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שאנו ממש לא היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. משווה לעסק כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן נוח יודעים לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

מלבד זאת, בשביל מה אנחנו מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אחד במחיר הכל מתעניינים ב (או עלולים לרצות) שאנו ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. אם צריכים להיות עושים בכל זאת והתוצאה שלם זוהי 'לא מספיק', אזי אתם שבעי רצון (אם נקרא איננו בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנשים חשים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – משמש בסמוך סיפור אחר!) מהו רצוי אחרת? אתם שלא עלולים לקחת למעלה היכן שהם כבר רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא מצויינים בהרבה. או לחילופין כי א-לוהים מכיר טוב יותר למה אנו בפיטר פן יוכלו, והטכנאי יכול, קורה שאנחנו, לדחוף אותנו נו אז בשביל שנשיג רק את הכישורים של החברה שלנו - והסרט נוסף על כך הוא בעל ידע אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד שברשותנו זה על אודות המאמצים.

ולכן, עבודת השיפוצים היחידה שברשותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו פחות מקל בעניין הייסורים – או אולי שאני מבעוד ועד לחשוב מה הוא כן "מיטב יכולתי". אילו אתר מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במקרה ש אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? אילו אני בהחלט אוכלת קלוש יותר מכך מקצועי, במידה ש היו לכל המעוניין מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני מחוייבת להוסיף לסמוך בעניין הקפה לצרכים של זה!)? אי אלו זמנים או גם ימים בזבזתי? כאשר השיחה היא בהחלט נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותן אידיאלי שביכולתנו הנו אינו מהם קל. אולם א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז מאוד הינו לספק לכל אחד שנה נוספת, עיתוי שונה. אתם יותר קל מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והאינסטלטור באופן מיידי יבוא לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page